Követendő példák

Vállalati jó gyakorlatokon keresztül megismerhetünk olyan hazánkban működő cégeket, amelyek teret engednek a befogadásra, foglalkoztatnak fogyatékossággal élőket, illetve szemléletformáló kampányokat támogatnak, valósítanak meg.

Fogyatékossággal élő gyermekek beilleszkedését támogatja az Szerencsejáték Zrt. kampánya

A nemzeti lottótársaság őszi széleskörű szemléletformáló kommunikációja elsősorban az fogyatékossággal élő gyermekek beilleszkedésére, sikeres és boldog felnőtté válására fókuszál. Az évvégi kampány Illés Fanni, világ- és Európa-bajnok, paralimpikon úszó személyes élettörténetén keresztül mutatja be, hogy az elfogadás, valamint család és a nagyobb közösség támogatásával az akadályok lebonthatóak.

Elolvasom

„A fogyatékosság nem akadály”

2023-ban lesz 20 éves a Szerencsejáték Zrt. karitatív hálózata, amely nemcsak a megváltozott munkaképességű és fogyatékossággal élő személyek munkahelyi integrációját segíti, hanem a társadalmi szemléletformálást is. Miért tartja fontosnak ezt a küldetést a nemzeti lottótársaság?

Elolvasom

Egy pékség, ahol mindenki megtalálja a helyét

Egyre nagyobb az igény a jó minőségű pékárukra, így nem meglepő, hogy gyarapszik az erre fókuszáló pékségek száma. Ilyen a Bake My Day is, azzal a ráadással, hogy pultjainál többségükben megváltozott munkaképességű dolgozók mosolyognak a vendégekre, ők sürögnek-forognak a háttérben is. Milyen az élet egy ilyen pékségben?

Elolvasom

Hogy lehet a divat mindenkié?

A divat nem csak a szépségről és a ruhákról szólhat, hanem felhívhatja a figyelmet magukra az emberekre is. Azokra is, akik fogyatékossággal élnek. Hogyan segítheti a divat, hogy a társadalom elfogadóbb legyen, és milyen lehetőséget láthatnak ebben a tervezők?

Elolvasom

„A megváltozott munkaképességű kollégák nagyon lelkesek, értékelik a biztonságot, illetve a közösségi hangulatot”

A Szűcs Network ügyvezetőjében a nála dolgozó, megváltozott munkaképességű emberekkel való közös munka közben született meg az elhatározás, hogy szeretne egy igazi, közösség-szemléletű munkahelyet teremteni, ahol ezek az emberek elfogadó közegben tevékenykednek, hasznosnak érzik magukat és céljaikat megvalósíthatják.

Elolvasom

Így készült a Tarts velünk! reklámfilmje

A Szerencsejáték Zrt. 2021 novemberében indította el szemléletformáló kampányát, melynek kiemelt ügyei 2022-ben is nagy hangsúlyt kapnak. A figyelemfelhívás célja a fogyatékossággal élők helyzetének bemutatása, valamint a szemléletformálás és az integráció elősegítése.

Elolvasom